poniedziałek, 13 stycznia 2014

A może by tak razem ...

... pojeździć na rowerze ? :)
Nie wiem jak u Was ale u mnie jest piękne słońce i tak fajnie ciepło :)
Więc i kartka taka wiosenna ...

kartka na ślub scrapbookng

kartka na ślub scrapbookng

kartka na ślub scrapbookng

kartka na ślub scrapbookng

kartka na ślub scrapbookng

Kartka jest propozycją ślubną i walentynkową :)

Jakiś czas temu pisałam o Ciastku :)
No to jest - listonosz dziś przyniósł :)


Wygrałam go U Babeczki  - w końcu będę miała w czym listy nosić :)
Dziękuję Babeczko :* Jest cudowna i tak pięknie wykończona!

A w środku na zdjęciach widać książki - Kubuś Puchatek ... czytając w internecie cytaty zauroczyłam się! 
Więc zrobiłam sobie taki mały prezent w postaci pakietu :)



8 komentarzy:

  1. karteczka wspaniała u mnie troszkę śniegu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna ta kartka! aż poczułam ten wiosenny powiew na rowerowej wycieczce, j aż zatęskniłam za taką wyprawą kocykiem nad stawem i herbatą... rzomażyłam się :) tak na mnie podziałała

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i taka lekka...ale się obkupiłaś w wykrojniki :) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jeśli napiszę, że kartka jest zarąbista, to będzie to mocno niecenzuralne? :D:D:D Zamurowało mnie z zachwytu!!! :D
    Bardzo się cieszę, że Ciastek Ci się podoba! Szkoda tylko, że przyszedł dopiero dziś :(( Na poczcie mówili, że dojdzie jeszcze w zeszły piątek... :(
    No i zdjęcia jakie piękne!!! :D Uwielbiam do Ciebie zaglądać! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie mocno :) Podoba mi się i to bardzo :) Moje dziecko też się uśmiech do Niego hehe :) A mąż powiedział, że wykonanie 100 % pozytyw :) A to, że nie było jej w piątek to nic :)
      Ja do Ciebie też :)

      Usuń
  5. Gratuluję zdobyczy:) Super...karteczka jest bardzo pomysłowa i pięknie wykonana... i ten napis:)Ekstra:)

    OdpowiedzUsuń