niedziela, 29 września 2013

Kalendarz 2014

Większość osób zaczyna już robić kartki świąteczne,
nooo a ja zaczynam robić kalendarze :)

Wymiar 20 x 20 cm - czyli dość spory.
Troszkę czasu trzeba posiedzieć bo jest dużo klejenia, 
ale uważam, że warto :)
Kalendarz płaski, bez elementów odstających.
W końcu ma służyć cały rok :)

kalendarz na 2014 scrapbooking

kalendarz na 2014 scrapbooking

kalendarz na 2014 scrapbooking

kalendarz na 2014 scrapbooking

kalendarz na 2014 scrapbooking





kalendarz na 2014 scrapbooking

kalendarz na 2014 scrapbooking


Całość powstała z Uhaków, głownie z Grzyba dlatego też posyłam go na wyzwanie - 
NA GRZYBY do UHK Gallery.

Leci też do : Craftowego Ogródka - VINTAGE


Jeśli ktoś by potrzebował kalendarz taki lub mniejsze formy - chętnie wykonam :)


7 komentarzy:

  1. Wspaniały kalendarz, fajnie, że płaski bo musi być funkcjonalny... kusisz.. oj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszedł, kolorki ma fajne :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny.Kolorystyka i połączenie ze sznurkiem to jest to.
    Ja staram się jeszcze nie myśleć o końcu roku.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały :D nie ma to jak kalendarz robiony przez siebie :D ja zawsze mam problem żeby znaleźć taki którego i wnętrze i rozmiar i okładka będą mi pasowały :D

    OdpowiedzUsuń