piątek, 20 września 2013

Przepiśnik

Notesy robią się zdecydowanie dłużej niż kartki ...
Ale zawsze się robią :)
Wczoraj ukończyłam taki oto przepiśnik:

przepiśnik scrapbooking notes

przepiśnik scrapbooking notes





Świetnie się tutaj sprawdza taśma washi.
Dzięki niej boki bazy wychodzą niemal idealnie :)
Brzegi kartek dodatkowo potraktowałam papierkiem ściernym i przetarłam woskiem pszczelim, 
do słońca mieni się złotem :)
Notesy od podstaw wykonuję sama, 
czyli nie korzystam z gotowych wkładów lecz sama tnę papier na gilotynie.

Wszystkie moje produkty są dostępne w Decobazaar.
A od wczoraj także w Pakamera :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

10 komentarzy:

  1. piękny, strasznie fajny przez swoją kolorystykę - nie taki jaki większość i to mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasem z prostych papierów można zrobić coś fajnego :)

      Usuń
  2. Śliczny notesik i przecudne te malutkie sztućce. Gotowy do schrupania:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo:) Ja chcę taki!
    Zgłoszę się do Ciebie po rady, bo pod choinkę chcę moim córkom zrobić pamiętnik i album.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny notes, zresztą jak zawsze :) powodzenia w pakamerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No przyda się :) Trzeba się jakoś wybić wśród tylu pięknych prac jakie tam są :)

      Usuń
  5. fajowy notes :D taki ciepły :)
    a mogłabyś mi zdradzić, jaki to wykrojnik te mniejsze kółka z boku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wykrojniki to zestaw Spellbinders Stately Circles. Kupiłam go w Sklepiku na Stryszku :)

      Usuń