wtorek, 22 października 2013

Niebieska kokarda

Wczoraj zrobiłam karteczkę o tematyce dziecięcej. 
Tym razem w wersji chłopięcej :)
Bardzo podobają mi się kokardki ... ale nie potrafię ich wiązać!
Nad tą siedziałam chyba z 15 minut a jakoś tak poplątanie wyszło ...
No cóż będę próbować do skutku :)

kartka na chrzest święty scrapbooking

kartka na chrzest święty scrapbooking

kartka na chrzest święty scrapbooking

kartka na chrzest święty scrapbooking

Została przygotowana na dwa wyzwania :)

1. Digital Paper by Janet - Tupot małych stóp - użyłam TEJ grafiki.


2. Mojo Monday 316 - w oparciu o mapkę:



No to chyba tyle na dziś :)
 Zaraz na polko z synkiem wychodzę bo słoneczko tak rozpieszcza, że trzeba korzystać :)


17 komentarzy:

  1. śliczna karteczka!
    fajnie połączyłaś kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 minut to jeszcze nie tragedia ja wiązałam kiedyś 40 minut i byłam już tak zrozpaczona że chciałam się poddać

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka! A kokardki ładne wychodzą wiązane od dołu, spróbuj, może będziesz zadowolona z efektu :) A poza tym takie maleństwa na kartki, to i tak źle się wiąże.. My też zaraz lecimy na powietrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju do dołu ... nie mam pojęcia :P Ja z wiązaniem w ogóle mam problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dobre ;)) Po prostu spróbuj robić kokardkę, tylko żeby zrobić węzeł przeciągnij wstążkę dołem :) Ja zawsze byłam uczona górą - do wiązania butów było ok ;)

      Usuń
    2. A ja leworęczna to nigdy się nie mogłam nauczyć jak ktoś prawą pokazywał :P

      Usuń
  5. Bardzo fajna, delikatna kartka w sam raz na taką okazję:) ja to za kokardki w ogóle się nie biorę bo też mi nie chcą wychodzić... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne połączenia kolorystyczne :) urocza, delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka bardzo ładna !!!
    Kokardki to do siebie mają, że nigdy nie chcą się ułożyć jak tego potrzebujemy.
    Tak więc nie zniechęcaj się ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowa, bardzo podoba mi się kompozycja a kokardka ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna... dziękujemy za udział w wyzwaniu "Tupot małych stóp"

    OdpowiedzUsuń