piątek, 8 listopada 2013

Z tiulem

Kiedyś moją ulubioną formą były notesy.
Teraz jak widać to się zmieniło, kartki skradły moje serce ...
Staram się tworzyć pojedyncze egzemplarze - lubię dać komuś takie poczucie, że posiada coś wyjątkowego, unikatowego. 
Do osiągnięcia perfekcji zapewne jeszcze długa droga - ale nie powiem, że nie zrobiłam postępów.
Zrobiłam i to jeszcze jakie!
Moją pierwszą pracą był notes, który wykonałam 14 kwietnia tego roku.
Minimalne pojęcie o temacie - liczyła się tylko zabawa i wyczarowanie coś z "niczego".
Nie wiedziałam nawet jak zrobić w nim dziurkę?! 
Użyłam wiertarki ... :)
Dziś się z tego śmieje - no ale taka prawda!
A pierwsze zakupy? Jedna wielka porażka - zamawianie papierów i dodatków bez informacji z sieci - o tak po prostu, żeby coś zamówić i zrobić.


No ale wracając do tematu (bo chyba zanudzam) w 123 Scrapuj Ty  pojawiło się wyzwanie urodzinowe.

Teraz powiem którtko : spełnienia marzeń :)

kartka scrapbooking rose creation spelbinders

kartka scrapbooking rose creation spelbinders

kartka scrapbooking rose creation spelbinders
Różyczki sama skręcałam :)



15 komentarzy:

  1. No nie mów, ze zaczęłaś swoją przygodę z papierami ledwo pół roku temu!? Masz po prostu talent, bo Twoje karteczki są piękne, nieprzesadzone, wyważone i zrobione ze smakiem! Więc tnij, klej dalej... :)) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe co piszesz :) A kleić i tym podobne będę na pewno :)

      Usuń
  2. Dobre z tą wiertarką, ha ha... nie wpadłabym na to:))))))Ale notes i tak świetny:) Kartka super! Rozwijaj się dalej, powodzenia, baaardzo dobrze Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik ładny !!!
    Z wiertarką to ciekawy pomysł ;)
    A karteczka jest wspaniała !!!!
    Życzę dalszego rozwijania talentu i powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł z wiertarką - oryginalny ;-)

    a karteczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tylko tyle: pięknie! :)))
    Czekam z wielką przyjemnością na wszystkie Twoje nowe prace :))
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tak dalej!!! Dziękujemy za udział w naszym urodzinowej zabawie i za kilka ciekawych informacji o Tobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace :) Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń