piątek, 13 września 2013

Dla faceta?

No właśnie ... 
Gdy już skończyłam ją robić zastanowiłam się czy jest ona dla faceta?
Niby mamy fajkę i ciemny kolor ... ale są też falbanki i łososiowy papier (żeby nie powiedzieć różowy).
Co o tym sądzicie? 
A co tam - mi się podoba :)

kartka scrapbooking





TUTAJ pokazywałam moje studio fotograficzne.
 Niżej przed i po obróbce :)
Prawda, że widać różnicę?


Kartę posyłam do Inspiacje Scrap.
A Tobie Andrzeju (jeśli tu jesteś) życzę setki :)

Papiery (oprócz fajki i wykrojnika) są od Rapakivi.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kartka jest męska :) Nie wszystkie muszą być ciemne i surowe. Poza tym ekstra wykonanie :) W jakim programie obrabiasz fotki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że dobra dla Faceta!Elegancka i dostojna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie to gazeta a nie falbanka :)

    OdpowiedzUsuń