czwartek, 12 września 2013

Piotr

Wczoraj wykonałam karteczkę gdzie w roli głównej wystąpił mój syn :)
Zdjęcie zostało wykonane rok temu ...
ależ się zmieniła ta moja kruszyna...

kartka scrapbooking





Moje studio fotograficzne :)
Karton z drukarki, karton po BS + biała karta.
Kosz wiklinowy a pod nim nocniczek syna :) 
Zdjęcia wykonuję przy oknie, zapalam też światło.
Nie trzeba wiele prawda? :)
Na koniec zdjęcie delikatnie rozświetlam i wyostrzam w programie.



Zawsze podczas robienia fotki mały kręci się obok i tylko czeka żeby coś zbroić...


Niebieski, miętowy i wszystkie zbliżone są moimi ulubionymi kolorami. 
Kartka jest w tych kolorach  dlatego też zgłaszam ją na wyzwanie - Gdzie kucharek 6 - Blog Galeria Rae


Baza kartki, część papierów, różyczki i perełki pochodzą  ze sklepiku Scrapakivi.

4 komentarze:

  1. Śliczny,wesoły chłopczyk a karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne było maleństwo. I ładny chłopczyk z niego urósł .

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe studio, karteczka jak zwykle piękna. A mi tak broi mały psiak co ma 4-miesiące:) dzisiaj na przykład porwał mi Wstążkę tiulową Marianne Design ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaa ... rozczuliłam się ... boska jest ... a dziecię słodkie
    dziękuję za udział w wyzwaniu Gelerii Rae - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń