sobota, 2 listopada 2013

Chrzest ...

... czyli chyba troszkę przesadziłam z dodatkami ...

pamiątka chrztu świętego scrapbooking

pamiątka chrztu świętego scrapbooking

pamiątka chrztu świętego scrapbooking

Falbanki pokryłam konturówką 3d w kolorze perłowym.
Mania kupowania mnie dopadła ... 
Chyba muszę przestać odwiedzać inne blogi bo na każdym coś zobaczę, coś mi się spodoba i muszę to mieć :(
 A wiadomo jednej rzeczy się nie kupuje tylko zaraz znajdzie się masa innych potrzebnych - bo zawsze jest coś co się PRZYDA! Prawda? :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka, wcale nie przesadzona.
    Mania kupowania - znam i ja, niestety :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam. wcale nie przesadziłaś, śliczna jest. poszarpana elegancja - naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna właśnie dlatego, że dużo dodatków...
    Każda z nas, niestety wie coś o manii kupowania:((((
    Ale wszystko się przyda! Na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się karteczka niezmiernie podoba :) A z zakupami tak już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę, że dodatków jest w sam raz :)
    a zakupy robię identycznie :D zawsze stwierdzam, że skoro już płacę za przesyłkę, to przecież nie wezmę 2-3 rzeczy, bo się nie opłaca ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, fakt zawsze się akutat to COŚ przyda! ;)) Karteczka mimo wielu gadżetów jest słodka i nie sprawia wrażenia przesadzonej, bo wszystko jest idealnie skomponowane :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie pasuje...teraz dałaś więcej i jest równowaga :) Ja też myślę cały czas, skąd na te przydaśki kasę brać;p A to papier, nowe wykrojniki, może glossy akcent i tak w kółko...ale dzisiaj zaszalałam kupiłam pistolet do klejenia na gorąco w lidlu, bo chcę troszkę bożonarodzeniowych ozdób porobić :)

    OdpowiedzUsuń