wtorek, 5 listopada 2013

Muminki ? Bukaaaaaaa

W niedzielę miałam okazję wykonać świetną kartkę!
Uwielbiam takie nietypowe projekty :)
Nie będę wnikać w szczegóły dlaczego kartka jest taka a nie inna ...
Pomysł jest osoby zamawiającej a wykonanie moje :)

buka, muminki, kartka, scrapbooking

buka, muminki, kartka, scrapbooking

buka, muminki, kartka, scrapbooking



Grafika pochodzi z google.

Swoją drogą jak byłam mała to bardzo ale to bardzo często oglądałam Muminki :)
A Bukę to chyba każdy zna :)


11 komentarzy:

  1. O tak, Bukę chyba każdy zna i chyba każdy się jej bał, bo była przedziwnym stworzeniem i wspowadzała przedziwny klimat do bajki :)
    Świetna kartka - i wykonanie i pomysł rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Muminków nie lubię... Ale jakie to ma znaczenie, kiedy kartka i tak jest fantastyczna? :)))) Wykonanie cudowne! A pomysł na zrobienie dwuwarstwowej kartki to megagenialny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!
    So adorable and ... suprising card!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja nie znam, chociaż Muminki oglądałam:) Chyba nie dość uważnie... Kartka rewelacyjna, gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie polubiłam Muminków, a kartka fajna nietypowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka świetna !!!!
    No i pomysł ciekawy ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kolejny genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł genialny :d karteczka super :) a Buka była chyba zaraz obok hatifnatów najstraszniejszym potworem z dzieciństwa :P

    OdpowiedzUsuń